jävla åhlensfittor.

åhöj!
Sitter här och vilar uopp mig inför en jobbkväll. Jobbar 21-04!
Drar nog in ett inlägg lite senare ikväll när jag jobbar. Har ingenting att säga nu
jag har inte gjort ett piss hittills idag. Badat i två timmar och läst ut boken "14 år till salu". Bra bok.
Jag blev även så jävla förbannad. Åhlens har ställt ut fjärde twilight boken TROTTS att relasedatumet klart oh tydliget
är den 12 mars och att de bokaffärer som har "missuppdattat" det MÅSTE ta tillbaka böckerna in på lager för att det ska vara rättvist. alla bokaffärer i sverigee fick denna infomationen Igår och ändå hade hon i kassan sagt till Linda att fyran fanns att köpa. Jag blir så sur, arg och besviken. Det är den boken jag har sett fram emot något enormt. Jag har uiofs redan läst den på engelska men jag har längtat ås jävla mycket efter att få läsa den på svenska så jag har förhandsbeställt den! det är meningen att jag ska få den den 12 Mars i brevlådan PRECIS på den dagen det är MENINGEN att den ska komma ut. Och nu sitter massa människor med boken i handen redan idag. Det är som att man väntat på sn favoritskivan jätte länge och sedan får alla andra den 4 dagar innan man själv! så jävla orättvist. Och så jävla tråkigt. det är dessutom olagligt det de har gjort.

skitner er åhlens och brinn i helvetet! jag är förbannad. Ska fna ringa aftonbladet eller nått.,

http://www.temp.sfbok.se/kat/img/82065.jpg

Kommentarer

linnea

Skit tråkigt när sånt här händer.. Men jag läste någonstans att det inte var affärerna som hade fel datum, utan att det var bolaget som sagt fel? Något sånt i alla fall..

2009-03-07 @ 20:20:09
URL: http://twerds.blogg.se/
♥ SimplyMalin

Vafan! på riktigt.. nu blir jag sur. >.< Jag har med förhandsbeställt boken (längtar som fan)! och nu finns det folk som redan har fått tag på den? hmpf!

2009-03-08 @ 01:25:40
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/
♥ SimplyMalin

Btw, jag gillar din blogg. Särskilt bilden på han från Criminal Minds på din header - så grymt söt! :D

2009-03-08 @ 01:26:52
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: