jöbbet!

åhoj!
Här sitter jag på jöbbet, avnjuter en fin och god kopp kaffe. Jag hamnade i lite trubbel i kylen förut, måste ju ha mjölk i mitt kaffe, ovan kaffedrickare som jag är, och det fanns endast mjölk med utgångsdatum 2 mars, vilket var för snart 6 dagar sedan. Jag tog en chansning, kaffet ropade ju efter mig, och hällde i lite i kaffet. Smakade bara som helt vanligt kaffe med mjölk. Dock kommer magknipen nu med en gång. uhö. Borde kanske kolla upp om lubsan är lite laktosintolerant kanske? Ja om man orkar det.
Rätt lugnt nu må jag säga. Bli väl isnitt 5 samtal var tioende minut. uh, blir tråkigt då.
Inga roliga samtal hellre för den delen. Men fölk är la inte fulla ännu gissar jag på.
är ävl bara jag som brukar vara stupfull vid denna tiden! ha-h

Uppdaterar möjligvis senare.
pözz


Kommentarer

Anonym

Jag saknar dig oxå

2009-03-08 @ 01:38:44
Josefine

Jag saknar dig oxå

2009-03-08 @ 01:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: