Kristen stewart

Jag måste bara skriva ett litet inlägg om kristen stewart. Jag tycker så synd om henne.
En helt vanlig jävla 18 årig tjej som har hamnat i denna hysteriska twilight era. Jag gissar på att
böckerna inte tilltalar henne på smama sätt som de gör för fansen. Men hon spelar Bella otroligt bra
och jag skulle inte vilja se någon annan i rollen som Bella. Samma med Robert pattinson i rollen som edward.
Hon hade sagt i någon intervju att allt detta är "psykotisk" och det är det ju! hon menar inte att fansen är knäppa
eller något liknande. Även om en del är det, typ jag. Och alla blir skitförbannad och säger att hon inte gillar
filmen osv. Äh dra åt helvete.

Jag lägger ut ett klipp ifr¨ån filmen speak, min absoluta favoritfilm och även bok (filmen är baserad på laurie halse andersons roman "säg något") Den handlar om Melinda sordina (kristen stewart) som är med om en traumatisk upplevelse som gör att alla hennes vänder vänder sig mot henne och att hon helt enkelt slutar prata. Filmen hjälpte mig att hitta ett sätt att få MIN röst tillbaka, jag såg den när jag mådde som värst. Hyrde den varje helg och grät varje gång. Den fick mig att prata med min svenska lärare om hur jag mådde efter jag skrivit en bokrecension på boken. Kristen är lite av en förebild för mig.

kika in vettja.




hon är dessutom otroligt vacker!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: