öh uppe i otta'

tjena eller.
klockan är nu 10 i 10 och här sitter sanna vaken. Trillade ni av stolen nu? gör inte det. Jag har inte ens somnat än.
Kom hem ifrån jobbet vid fyra tiden, la mig i sängen läste två kaptiel i min underbara bok, kikade på criminal minds, låg och vred och vände mig i timmar... runt åtta tiden pallade jag inte mer, ringde o väckte linda, fråga om jag fick löea med henne o simone. Ringde sedan simone, hon var också vaken, vi samtalade en stund och kom fram till att lek blire allt senare. Då la jag mig i badkaret och sjöng ne massa dålig melodifestivalen låtar varvat med lite david bowie låtar. KOmmer upp ur duschen, klär på mig o borstar tänderna o greje ro donar lite. Kommer ut från toa och ny nyvaken lalle står och säger att han trode han hade dött. trevligt! hahah
tog mgi en köpp kaffe, käka lite goa mackor och nu sitter jag här och funderar på att ringa linda igen. men ska nog låta henne sova lite till.

ska lägga mig o läsa lite till kanske. Usch jag mår inte riktigt bra haha! men får inte sova nu för måste vända tillbaka på dygnet!

cheers

Kommentarer

Robert Pattinson Crew

påminner dig om att du skulle lägga till mig på bloggkoll :)

2009-03-15 @ 14:54:18
URL: http://robertpattinson.blogg.se/
Skönhetsbloggen

david bowie<3

2009-03-15 @ 20:41:10
URL: http://monass.blogg.se/
tess

SV. Haha, ja precis! Tävlingen behövs inte ;)

2009-03-15 @ 21:38:30
URL: http://rpattinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: