själen är för liten för skiten, för sliten.

jag saknar ylvet redan.
Men får hoppas att hon kommer hit inom en kort tid.
Eller såk åker jag till stockholm igen, tror dock det blir lite kortare tid för jag spenderar allt för mycket pengar och jag blir sur om jag inte får ta varma bad. haha!

bajs att hon flyttat så långt ifrån mig, jag kommer ihåg när ylva bodde i skara och vi sågs v24/7 flera dagar i rad och när jag sedan åkte hem tilllidköping och sov en natt så saknade jag henne. Det gör jag nu med, jag hatar saknad, jobbigaste känslan som finns.

jaja, nu dör jag snart. är så trött..
allt känns lite bajigt nu också.
trött.
själen är för liten för skiten, för sliten.

Kommentarer

Josefine

Jag vet hur du känner dig och saknaden över någon. Men snart så ses ni säkert igen:)Häftigt det där på tåget och att ni hade frågesport...jag skulle nog inte vågat vara med hehe..Vi får ses snart. I veckan? Pözz

2009-03-29 @ 22:23:27
URL: http://wiilow.blogg.se/
Josefine

Jag gillar färgerna på bilden :) längtar att se de andra du tagit:)

2009-03-29 @ 22:24:17
URL: http://wiilow.blogg.se/
YlvisPylvis

naw så söt du är :)



Btw, jag tar härmed paent på YlvisPylvis, kallar du mig ylvis så flår jag dig ;)

2009-03-30 @ 00:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: