slåta gråta lilla barn

blö.
skillnaden mellan att älska och hata sig själv är ibland så hårfin att man inte vet förrens man blöder eller skrattar.
Ja så kanske det är.
Jag känner av det där tomma, vidöppna hålet inom mig som gör sådär ont.
Inatt grät jag mig till sömns,
idag satt jag vid datorn och märkte inte ens att jag grät förrens jag kände en tår rinnandes på kinden.
Vad händer tänker jag.
Jag vill inte falla tillbaka.
Jag behöver någon, jag behöver kärlek.
Jag vill ha min edward och jag vill vara någons bella.

konstig jag är va?
jag har en ful näsa också.



Sluta gråta lilla barn.
Melankolin och kärleken flyter om vart annat
ner längs gatan, ner längs kinderna, ner på dig.

Sluta gråta lilla barn.
Radioaktiva ämnen har gjort dina tårar giftiga.

Sluta gråta lilla barn.
Dina vänner sköt sig själva igår
efter att ha skjutit på sina mödrar.
Sluta gråta, annars skjuter geväret dig.

Sluta gråta lilla barn.
Världen har blivit en sotig handflata som slår och slår
dig i ansiktet tills dina tårar faller
och förgiftar havet, bäcken, och blodet.

Sluta gråta lilla barn. Tårarna gör dig ensam.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: