nosepicker

Alltid lika spännande när någon skriver
"hej c6?"
en mening som först inte kopplades ihop vad det skulle betyda i min hjärna.
Sedan fattade jag.
Det här är en chans att vara kreativ tänkte jag,
sedan kom jag på att jag skulle nog själv kräkas och det är ingenting jag är speciellt pepp på att göra, inte heller har jag tid. Nä sådana killar kan umgås med sin hand på tu man hand, inte vill jag vara delaktig.
Bara elak. mohaha

nä, idag har jag suttit och sorterat fint i min dator, så nu ligger alla bilder där de ska ligga.
Skrivbordet har även fått en ny background bild serni, någon som kan gissa vad det kan vara för någon?
Den som klarart får.. äran och eh, en kotte!

Idag har sannerligen varit en lärosam dag, jag besökte de la gardie och följrde med sarah på hennes teckenspråkskurs.
Helvete vad jag dominerade, jag är ta mig fan bäst.
Nej men visst var det skoj, fick lära mig ord som bajsa, sjukhus, sjuk, frisk, sjuksköterska, doktor, kissa osv.
mycket användbart. Lärde mig också "säga" du är en nolla. Anton ville att jag skulle säga det till henne. Tillbaka fick jag ett du är dum i huvudet, haha! gotta love min och sarahs fina relation. Och på lördag peppar vi tjejmiddag och jag tänkte toppa den med en gooo fylla! jajjemän!

senare så fikade jag med martin vetti.
pratade lite skit oså.

vetti vad jag hittade i min dator förut idag?
porrbil..
nä jag hittade bilder ifrån mediastudion hösten 07! hahaha tänkte lägga upp bnågra här!


Här föds vi ur emilia!

här dansar vi rätt fint.

här är vi alla intresserade av linda bröst! haha
gamal goa tider det, jag ser väldigt snygg ut förövrigt, lite emo sådära.

imorgon ska jag leka med simpa!
natt små barn.
kom ihåg, det är inte bra att peta i nästan tills man blöder näseblod, men lite kul är det allt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: