känslokonflikter

idga ahr jag en konstig blanding av känslor inom mig.
Dels så bubblar det i magen av glada känslor. Dels så sitter en oro och en ångestklump i magen, som jag inte riktigt vet vad den beror på. Vet egentligen inte vad jag är glad över heller. Allmänna saker bara så soma tt jag har underbart fina vänner, människor som ställer upp för mig, en mysig bok att ligga och läsa hela natten till musiken av lars och att vetksapen om att saker och ting kan bli bättre. Jag var och fikade med martin idag och kände bara hur genuint glad jag blir av en sådan liten sak. Att jag imrogon ska träffa richard får mig att längta efter att somna direkt och vakna igen så det är imorgon! Samma sak resten av veckan, onsdag är det simpa och linda som gäller och jag krama dem tills de inte får någon luft längre. På torsdag ska jag fika med min sol, julia! Sådana där saker gör mig så mysigt glad i hjärtat. Sen att det ibland gör ont, ja det får jag helt enkelt tåla.

Det är väl ganska lätt att säga nu iofs, om någon frågade mig idag om jag skulle vilja dö, då skulle jag sagt NEJ! nej absolut inte. Om någon skulle ha frågat mig förra veckan när jag ahde några dagar där allt gjrode superont i mig så skulle svaret troligtvis vart, ja kanske. Och det skämmer mig lite, för de där känslorna tar verkligen över. De är så starka. Även om bubbelkänslorna är starka de också så vinner alltid de där jobbiga i slutändan... jag vet inte vad jag pratar om riktigt. Men jag är glad över att jag får sånnahär dagar ibland!


Förövrigt har jag inte gjort så mycket idag, vart på möte på NLT, vart på bibblan och letat upp en edgar allan poe bok med samlade noveller jag har velat låna ett tag nu, men kom på när jag väl hittade boken, att jag har glömt lånekortet hemma. så då traskade jag hem och la mig på sängen och började läsa "så länge vi båda andas", den fjärde twilight boken alltså, lyssnad epå Lars och bara njöt av dessa små fina stunder i livet.  Sedan gicvk jag fram och hade en trevlig fikastund med martin.

Resten av kvälen har jag läst lite, legat och badat i en timme, sett på tv och bara funderar på massa saker.

Nu skall jag nog gossa ner mig i min mysiga säng, fortsätta lyssna på musik och läääääsa till ögonen blöder. När jag läste fyran på engelska förra månaden så låg jag och läste till sex på morgonen, läste tills jag nästan somnade över boken och verkligen tvingade mig sjävl till att lägga ner den! hahah

natti!


Kommentarer

Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-10 @ 01:31:16
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Leonora - The Crazy one

sv; härligt :D

nja sådär, är sjuk "/

gör du då?

2009-03-10 @ 10:03:42
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
BJERNHAGEN

spana in min sång på bloggen och tyck till! :)

skulle vara urgulligt, vill höra allas åsikter :*

2009-03-10 @ 16:23:30
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
BJERNHAGEN

Jeansen - cheap monday

Tröjan - bik bok

:)

2009-03-10 @ 20:28:13
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Emma

Svar: Tack så mycket! :) Just såna ljusgrejer gör man runt själva texten, där man gör skugga och sånt finns det nåt som heter typ "out glow" eller nåt sånt, där kan man fixa det :)

2009-03-10 @ 20:40:48
URL: http://papercup.blogg.se/
Leonora - The Crazy one

sv; är jätte förkyld "/

Härligt :)

ne inte mkt, svara på kommentarer :)

2009-03-10 @ 22:59:39
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: