vampyrlinda och andra grejer

jag börjar nog bli knäpp, galen.
jag vill krypa ihop i fosterställning och bara lägga mig ner på golvet och skrika och gråta.
jag vill att någon ska hålla om mig och säga att allt bli bra.
Jag vill ha en famn att gråta ut i, gråta tills dennes tröja blir så våt att den går att vrida ur.
jag har så mycket vrede, ledsamhet och skuld inom mig att det förtär mig totalt snart.
jag är trött på att vara en så jävla dålig människa, att inte räcka TILL!
Att orsaka andra smärta.
Att människor som betyder bara vänder och går iväg.
jag vill bara ge fingret och alla jävla idioter och be dem att trä ett jävla örngott över huvudet,
men det kanske är jag som är idioten.
Jag som itne forstått hur livet funkar.

Lite kul, i måndags skrev jag ett inlägg om att jag var genuint glad. hah.

jaja, idag har jag iallafall vaknat liiiite tidigare än resten av veckan. Spelade kort med far min och sedan begav jag mig till de la gardie för att möta upp linda och julia. Vi följrde med julia när hon skulle klippa sig, jag tog upp min bok för att läsa och när jag tittar upp hade linda gjort desamma. haha! snacka om besatta. JJ blev fin som attans i håret. Efter detta gick vi till 3B, JA vi var OTROGNA mot larssons, fy fan, men jag har vart där VARJEDAG denna veckan! HAHA. det är fan skamligt. Jaja, vi beställde kycklingspett och det var fan det äckligaste jag har ätit på lääänge. usch.
efter detta drog julia hem för hon skulle på släktkalas. Jag och linda drog hem till mig, linda satte sig och läste och jag visade min "vampyrbild", hon ville att jag skulle göra en på henne också så ni ska få se resultatet också. Blev rätt nöjd. Ögonfärgen blev topnoch! haha
Sedan spelade vi kort, drack kaffe och fikade på lite kakor farmor bjöd så snällt på.
Sen var det dags för bio jag, linda, richard, julia, marie och erik såg på "män som hatar kvinnor" sjukt bra film, dock var det vissa scener jag inte ens klarade av att se, så jag satt och blundade medans linda höll för mina öron ch julia klappade mig på huvudet! hahaha mesig jag är, brukar ju inte vara det. Men usch. Jaja, sjukt bra film iallafall, mycket sevärd.

nu sitter jag här hemma, har kollar runt i lite bloggar, lite twilightsidor, host nörd host. hahah!
katta hjälpte mig lösa ett problem som tär på mig iallafall tillfälligt. Skönt. en sak mindre att ha ångest för. Men måste ta tag i det någon dag ändå.

nu ska jag äta chips, bli ännu tjockare och lägga mig och läsa.
röv.
natt!
cheers
här har ni linda som vampyr



Kommentarer

sara

hahaah vilken härlig blogg! jag älskar också twilight :)

keep up the good work! :D

2009-03-22 @ 12:21:43
URL: http://sssaraeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: