words is all i have to give to you

tjolahoppsan.
åhå idag har jag vart inne i stockholm city o träffat becca för en fika i gamla stan'. Trevligt som attans, vi hittade ett litet mysigt fik i en gränd. Gamla stan är så sjukt fint, ska snart dit och fota. Ska käka lite först.
Förvrigt så var det en som skulle sticka ut mina ögon förut på pendeltåget, creepy.
VI gick in i en scionsfiction bokhandel och jag införskaffade mig en bok på engelska som handlade om vampyrer, haha ska bli spännande. Efter detta begav vi oss till jordbro för att delta i en manifesttion emot nazism och rasism.
nån politiker snubbe blev misshandlad i söndags av nazister.
går att läsa HÄR.
snubben var där o höll tal o lite så.
Efter detta begav vi oss till stationen, där stod två poliser och ett barn kom fram och prata med dem, då var jag tvungen att säga "har ni dödat någon nån gång" det barn som jag är, polissnubben svarade "jajjamänsan varje morgon innan jobbet, bara föratt komma in i stämning" hahah härlig snubbe. Så började vi prata om lite saker. så sa jag "ja det åste vara betydligt roligare att vara polis i stockholm än i lidköping där ag kommer ifrån" då säger han "kommer du från LIköping, jag kommer ju från mariestad", lite kul sådära. Sen kom tåget och där satt en brud o pratade om twilight, jag kan inte säga vad hon sa för få blir julia sur på mig. Men hon sa lite felaktiga grejer om sista boken (hennes mamma hade tydligen sagt det till henne) då v jag tvungen o rätta henne. HOn bev nog inte så glad med tanke på att hon inte hade läst boken själv, helt tyst blev hon iallafall.
Sen träffa vi en gubbe som jobba på en båt också!
spännande dag.

Nej nu ska jag ner o äka mat ch sedan blir det fota i gamla stan'.
Imörrn ,är det shoppa och en eventuell utgång som står på schemat.

cheers


Kommentarer

Anonym

borders.com

2009-03-26 @ 21:02:29
URL: http://robertpattinson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: