ångest

Jag känner inte alls för att blogga, någonstans. har ju två bloggar.
Men får knåpa ihop någonting ändå.
Jag har precis skrivlart veckans andra artikel. Woho - även om jag älskar mitt jobb på NLT såfår jag alltid ångest när jag ska skriva en artikel, är så rätt att felcitera, att inte vara tillräckligt bra osv. Imorgon ska jag sätta mig och börja förbereda frågor för kullenfestivalen. Rätt gött o ha fotopass också må jag säga. jaja.
För att övergå till dagen så kan jag börja med att säga att hela dagen har varit ett ångestmoment - varför är du så jävla dum i huvudet ibland sanna? Det är en jävla bra fråga. Måste jag göra bort mig hela tiden? jaja.

Jag vaknade av att herr törnqvist kom för o lämna tillbaka mitt fritidskort, sedan spelade jag kort med far min. Runt fyra tiden begav jag mig till dlg för o möta upp julia för en fika på larsson, vi fick sällskap av marie och richard och även birger som kom lite senare. Efter fikastuden traskade jag iväg hem till martin för ännu lite kaffe (det fanns ingen mjölk så jag drack en klunk i princip), lite kortspel och tjöt. who.
Sedan drog jag till marro, även vi spelade kort och satt o spelde spel, kikade igenom gamla bilder o bara tjöta.
Helvete vad jag har fart idag känner jag.

Jag vet att det har vart dåligt med bilder det senaste också, det beror på att inspirationen står på noll just nu.
men när jag var påväg till marro så fick jag en idé som jag tror kan bli bra, ska fota marro någon dag när det är fint väder så ska ni få se resultatet. Ska även få lite fotouppgifter av Kalle borg, fotolärare på media i lidköping, go göbbe!

nä nu ska jag kika på cold case och chilla lite.
Imorgon ska jag till skövde och kika på bio med Liz.
Natti!

http://www.traileraddict.com/content/ifc-films/how_to_be.jpg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: