how to be

HEJ HÅ.
jag sitter på jobbet, lite små stressigt va.
tänkte uppdatera ändå.
igår var en trevlig dag må jag säga
richard kom över, spelade lite kort, ritade lite osv, mohaha
sedan begav jag mig till bion där jag skulle möta anton. Vi kikade på X-men filmen. wolverine eller nått sådant hette den. Helt ok film, trevligt vart det iallafall.
Efter filmen var slut vid halv 11 eller någonting droppade anton av mig hemma varav det var dags för mig att möta upp julia med fölk vi allvideo. Drack nå¨n öl, lite lakritsvodka som smaka röva sedan kikade vi in om det var nått fölk vid sockertoppen, nä det var det sannerligen inte. Då begav vi oss till magnus gabriels, drack en cider, en drink osv... träffa trevligt fölk man inte sett på länge. Ja en trevlig kväll, tills vic fick för sig o handla med kort hahahh! då blev hon utslängd, linda likaså, så jag begav mig också ut. Jaja, kvällen vart trevlig iallafall, var hemma vid 2 tiden.

Söv hela dagen i princip, och nu sitter jag o jobbar. Ska jobba till 04, 10 timmar alltså.. mm roligt! =) haha


nä nu  får jag väl återgå till jobbet.
cheers dudes

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: