imagine

Idag vaknade jag upp med halsont. woho, toppen. Men det är lika bra att det kommer denna veckan istället för nästa då jag åker till stockholm. '
Jag måste göra upp en budget imorgon när jag fått min lön, känner att jag har mer utgifter än inkomst denna månaden och ändå får jag en ganska go lön.

Jag ska alldeles strax traska mot BUP, jag vill inte, jag orkar inte. Men jag får la görat ändå. Ikväll vet jag inte vad som händer, ska försöka tvinga ut richard på en kaffe och sedan drar jag nog till mamma så jag lär mig lite inför jobbet.

Nej nu är det nog dags att ta lennon med mig på promenad till sjukhuset. höhö

hare!


Kommentarer

Hannah

Vilken fin blogg du har, din Twilight blogg är oxå super fin, men jag fattar inte riktigt. Eller, jag fatatr, emn skriver du typ bara utdrag ur boken där eller vad?!... Jag är oxå helt besatt av Twilight, beroende i allra högsta grad! Varifrån kommer alla fina Twiligt bilder? Jag skriver oxå mycket om twilight på min blogg men din är MYCKET, MYCKET proffsigare.... Som sagt, väldigt fin blogg och VÄLDIGT fina bilder!

2009-05-26 @ 15:14:53
Julia

hej sanna! jag har snart läst klart twilight boken såååå braaa! Sen så kan jag passa på att säga att brännbollskorten var super fina! Oj vad över entusiastisk jag låter, men det är jag också. men vi ses imorgon puss och kram!

2009-05-26 @ 16:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: