Life is what happens while you are busy making other plans.

whoa
Jag har endast sövit 4 timmart inatt eller någonting liknande. uh. Ska snart lägga mig just därför.
Jag gick upp vid 11 idag, vid 12 kom jacob, vi satt o samtal lite, gick sedan och köpte varsin kulglass på birgers, trots det alldeles förförärligt tråkiga vädret.
Vid halv 2 hoppade jag på tåget till mariestad, skulle åka o träffa jossan. sagt och gjort.
Vi gick på marknaden och kikade runt lite, införskaffade mig en beatles-talva och en balong med helium i (en vanligt ballong som jag fick med helium i så jag kunde andas in) väldigt roande må jag säga. mohaha
annars gjorde vi inte så mycket mer, pratade, hade det trevlig. Käka hamburgare, busade lite med Milton. Åhåjaja vad barn är jobbiga må jag säga tur att de är så söta, annars skulle jag aldrig orka med dem. haha

När jag kom hem till lidköping vid 10 så kom pappa över med presenter till mig, eftersom jag informerat honom om min nyvunna kärlek till beatles och lennon så fick jag två LP skivor och en orginalplanch på Lennon. Sweet!
Vi satte oss och spelade lite kort, sedan återgick vi till gårdagens avrutna arbete, klippa ut alla artiklar/krönikor/notiser jag ahr skrivit in NLT och sätta in i en pärm. Vi drog på lite Lennon också. Nu har vi iallafall klippt ur allt, imörrn ska vi la sätta in skiten i pärmen och vips så har sanna lite meriter o gå på.
uhuh, jag ringde skolan idag också. Gick fint. Eller ja, ganska.

Nä nu ska jag lä'gga mig o kika på cold case o CM.
nattikram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: