lost and found

hejsan hoppsan lillebror.
Idag äre det onsdag och jag har inte ens börjat förbereda frågor inför kullenfestivalen - skit.
Jag SKA göra det imorgon, det ska jag. Det måste jag.
Jag orkarinte uppdatera riktigt.
vid fyra tiden idagn så gick jag och JJ på stan, vi var uppe på NLT och hämtade brevet som jag hade fått. Väldigt fint brev, det tackar vi för annika! Vem du nu är! =)
efter en runda på stan så satte vi oss vid larssons och chillaxa lite.
Sedan blev det en glass på gräsplätta vid tört.
mys. Årets första kanoncola är alltid toppengod!
Sedan gick vi hem till mig, satte oss på ballisen som julia sa, läste lite, tog det lugnt för att sedan käka lite mat som lalle lagat till oss. Sedan drog julia hem och jag begav mig till marro dit även mikka kom och johannes. Vi spelade kort, satt o snacka, johannes lagade mat för ett helt fotbollslag kunde man tro e1,5 kilo kyckling osv. herrejesus. Han behöver det dock! Och det var för hela veckan. haha!

Nä, nu ska jag snart lägga mig o kika på cold case. Jag har tråkigt, jag gillar inte kvällar. det är tråkigt o sitta här hemma.

Härru!

btw, den här videon är den sötaste jag har skådat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: