ring då¨för faan

hejhå!
Jag orkade inte uppdatera igår, var för trött.
Vi chillade lite i örthagen jag, ida, julia, sidbrant, vic och michaela, sedan drog vi till birgers och tog oss varsin glass! gött va. Efter mycket övertalning ifrån min sida så fick vi sedan komma hem till  marcus, cäl där så drog vi ut o spelade kubb, linda, jacob, ojär och massa annat fölk joinade oss. Jag, julia och Marie mot Vic, marcus och sidbrant i kubbspelandet, julia gav upp efter en stund, sedan gav jag och marie upp efter 30 minuters spelande som inte ledde någonstans, vi sköt ner kungen. mophaha sedan kikade vi på syskonen bullevulle lalallas olycksaliga liv eller vafna filmen hetter. Fyra pers somna och jag var nära också.

sedan drog vi hem, jag kikade lite film och sömnade sedan.
NU sitter jag på jobbet och ska jobba ifrån 17.48 till 04.00 ska bli sköj! mohaha
jag har suttit här i en timma nu och har tagit emot två samtal.. känns som om det kommer bli en fartfylld kväll. haha!
nä jag återkommer senare, jag ska... röka eller nått.. be till gud att någon ringer innan jag och mia dör ac uttråkning här inne.

cheers dudes


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: