ssik retä enomis - simone äter kiss

hejsan alla små barn!
NU jävlar vetti, jag vaknade upp tidigt osm attans idag. Varan detta kanske ni då undrar? Jo jag och julia skulle gå på marknaden. Vid 11 tiden stog vi och kikade på Måns zelmerlöv, måste erkänna att han har en riktigt snygg rumpa, det var det jag o JJ spanade in! mohaha
Sedan begav vi oss iväg och köpte glass och sedan drog vi till framnäs för jag ville se caroline af ugglas, klockan tolv var jag helt säker på att hon skulle spela. Men hepp, var bara jag o julia där, men så helt plötsligt kommer caroline och gå¨r förbi oss. MEn spela skulle hon inte göra förens klockan ett, så vi gikc tillbaka till tört där Marie och nån mer i JJs klass skulle få extra hårfrisyrer. Fräsigt vetti. Jätte gullig blev hon, blev fotad också, richard fick vara med på ett hörn också.
Sedan fick jag ätnligen se caroline, lät faktiskt riktigt bra, jag gillar bruden måste jag säga.

NU sitter jag hos victoria, det blir lite film, chips och kortspelande ikväll.
Nä nu ska jag gå och vara social.
cheers

btw här är josefines blogg, hon som har gjort min design, kika in den! Hon fotar väldigt fint!

HÄR hittar ni den.

woho!

slänger in en bild också!
http://www.gt.se/polopoly_fs/1.733285!slot100slotWide75ArticleFull/3447786819.jpg
Bilden föreställer victoria efter ett ligg. mohahah


Kommentarer

Anonym

hahahhahah vilken bild! Det var nog den både roligaste & fulaste hund bilden jag sett..Kramis

2009-05-23 @ 01:14:43
URL: http://wiilow.blogg.se/
Jag

Men hahahaha vilken rolig och samtidigt ful jävla bild...hahahahahahhah

2009-05-23 @ 01:21:31
Anonym

far jag kan inte få upp min kokosnöt! Inte ens med hammare och spik! Med en yxa högg jag tills jag blev setl!

2009-05-23 @ 13:45:29
Uma

hahhaha så jävla skön bild! xD





sv: ja verkligen! så lite så :)

2009-05-30 @ 21:57:20
URL: http://umapuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: