tjejmiddag med tacos och tjöt

konstiga tankar. Ja där ser man.
Jag har smugit mig in på marros rum och beslagtagit hennes dator medans de andra lagar tacos. mohaha
Jag tror ingen skulle vilja äta om jag lagade mat så! Sist jag lagade tacos fick vi alla en härlig dos maginfluensa. mamma var lite bitter på mig. haha

Ja ikväll äre tjejkväll som står på schemat, vi som ska åka till turkiet, dock är michaela utebliven då hon är i västervik den jäveln. MEn vi klarar oss väl. hoho

förövrig så har jag sovit en stor del av dagen, ringt till sj och suttit på balkongen o läst. Tråkigt utan dator. Förjävligt rent ut sagt.

nä nu ska jag vara social vetti.
hare gött!
vad tycker ni om min nya design btw som josefine har gjort?:)
Jag älskar den!

Kommentarer

Anonym

Vad glad jag blir att du gillar designen Söta, flicka lilla :)

2009-05-23 @ 01:15:31
URL: http://wiilow.blogg.se/
Jossan

jag kommer sakna dig när du drar till Turkey....hoppas datan blir lagad snabbt!

2009-05-23 @ 01:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: