Bitterfittan talar

Jag måste säga, kära läsare, jag är besviken. Mina ögon tåras och underläppen darrar likt ett asplöv en blåsig dag. Jag bjuder på fina anekdoter från förr, söta videor på ungar som försöker sjunga, fina små bokrecensioner och mycket annat och vad får jag för det? Ingenting, inte en enda kommentar. Det ekar fan i kommentarrutorna så tomt är det. Nej, stackars sanna, hon sliter så, skriver och skriver men får ingenting tillbaka - era otacksamma hyndor! Nej, nu skall jag inte vara såpass otrevlig. Ni är ganska söta när ni vill. Så kommentera nu vettja.

I kvllens tristess så har jag utformat några nya mål i mitt liv här kommer de;
  • Nästa gång jag ser tre killar med brunt/svart hår som går på rad så ska jag skrika rakt ut "HERREGUD DET ÄR THE JONAS BROTHERS AAAAAAAAAAH!!!" och sedan börja gråta, springa fram till dem och försöka få fram några ord under all "gråt". Mohaha
  • En dag ska jag supa mig full som attans med en vän och sedan sätta mig i en biosalang, gå på en dramafilm och se hur det går. Jag hoppas på en rolig kväll full med skandaler. Popcorn lådan på hövvet, skrattattacker under fel tillfällen utav filmen och rapa rakt ut diverse gånger.
  • Jag ska gå in i en frisörsalang, rycka åt mig en rakapparat och raka av mig allt hår för att sedan se om det blir någon jävla uppståndelse när JAg gör det. Om brittney får en hel jävla tidning tillägnad sin nya frisering så bör jag åteminstone få en helsida i NLT.
Ja det är målen jag har utformat idag. Sen har jag ju självklart många andra som har legat på lager ett bra tag.
De tänker jag dock inte delge nu.

För er som vill veta, idag var jag, linda och simone på bio. På... eh Hannah Montana. HAHA! Nu skrattar ni allt åt mig va? Vet ni huuuuur mycket jag bry mig, ja typ skit lite. Sådeså. Iallafall så var det jag, linda, simpa och 10 stycken 8åringar. Jag och Linda skrattade mest. Roligt dag. Linda fällde en liten tår under filmen också. Det var nog kvällens höjdpunkt. haha!

Nä nu ska jag fortsätta tugga på pennan som jag redan har bitit på i en kvart eller något.
natti kram. Jag bjussar bild också!
Och imorgon ska jag fota på kullenfestivalen så ni SKA få se bilder på söndag. På lördag ska jag även fota älvaslaget vetti!

kram!


Kommentarer

Anonym

ja fan kom igen nu-kommentera denna söta tjejs blogg!hihi.... du vet vem jag är

2009-05-16 @ 00:28:20
Martin

Fitterbitta!



Anordna en festival då, så kommer vi och spelar. Jag lovar!

2009-05-16 @ 11:00:59
URL: http://martman.spiralstairs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: