whats new pussycat

Josefine min älskade vän har gjort om min design. Och visst blev den snygg? super duktig är hon, även om jag har vart en plåga de senaste dagarna. Men vi alla vet ju att jag är en riktigt odåga. mohaha!

jag halvligger ner i min stol här på jobbet. Det är inte mycket samtal idag inte. Mest finninga ton¨åringar ute o super och de har ju inte ett rötet öre. De trycker ju för fan sina push-upade bröst mot killarnas ryggar och åmar sig fram på dansgolvet, endast för att få en drink gratis.
jag är fruktansvärt sugen på att slå klackarna i taget, supa mig redlös (okej inte så full, vill bli lite lagom sådära) och träffa folk! men nänä, jag sitter här och jobbar, samtidigt som jag bara är 17 jävla år. Vilket är rätt värdelöst. Sedan har jag ingen dator nu heller, vilket är ett jävla helvete. Får sitta hemma, kolla upp i taget, hytta med näven mot himlen och skirka VARFÖR VARFÖR JUST MIN DATOR? och sedan falla i gråt. Eller så läser jag en bok.

Vettni vad, imorses så ringde peter mig. Well, ni har ingen koll på vem det är kanske, men det är en person som har betytt otroligt mycket för mig, som fortfarande betyder otroligt mycket. Men vi har inte setts på 2,5 år vilekt har gjort sjukt ont för min del. IMorses ringde han och vi sågs en stund, jag åkte med i lastbilen till fatzer o lastade av. Gud vad jag har saknat den pöjken må jag säga. Det var nog årets höjdpunkt! haha samtidigt har det nog inte gå¨tt i i huvudet ännu.

ja, nu sitter jag här o jobbar, inget kaffe har jag fått heller, illa vetti. illa som attans.
ska nog bege mig hemmåt snart, händer inte ett skit här.

juste, jag har bokat biljett till stockholm nu, jag är dum i huvudet och bokade fel datum hem men ska ordna det imorgon då jag har en biljett som man kan boka om! woho!
Jag och ylva ska på gröna lund, chilla och ha det mysigt.
Sedan ska jag på Lars spelning den 5 med katta och den 6:e åker jag hem till lidköping och jobbar sen på kvällen! tror det blir en toppenvecka! =) VEt bara inte hru jag ska klämma in artikeln jag ska skriva för NLT bara.

nä nu ska jag jobba lite till, inte för att det händer nått, får la käka godis.
pössnatt


Kommentarer

Anonym

länka mig vettja :)

2009-05-22 @ 00:27:20
Anonym

vem?

2009-05-22 @ 13:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: