While my guitar gently weeps





Sådära, jag bjuder på lite nyatagna bilder. BIlderna blev sådär, men jag är faktiskt relativt nöjd med den första bilden, den som är stor. Jag fotar inte alls ofta längre, jag måste skärpa mig, jag måste hitta lite nya modeller också och inte bara tvinga ut Linda. Men på Söndag ska jag fota Marro är planen. Om någon vill ställa upp så är det bara o hojta till!

Ur högtalarna spelas just nu en härlig blandning av musik, just nu är det lite Pickadoll som spelas. Underbart. Tråkigt bara att mycket av min musik har försvunnit sedan den var inne på lagning, får försöka hitta all musik igen. Har iallafall fått in en massa goa beatles skivor i mitt itunes, skall jag sannerligen sitta och njuta av på vägen mot stockholm nästa vecka. Som ni kunde läsa i inlägget innan så är jag lite sjuk, jag misstänker halsfluss orsakat av en virusinfektion och inte bakterieinfektion dock, jag är vit i halsen och mandlarna är stora som bollar. Lite svårt att andas är det. Jag är vek.

Jag styrde iallafall upp mig och gick ut o fota med Linda lite idag, sedan begav vi oss hemåt Marro där vi spelade kort, kika skolkatalogen och annat. Linda gick sedan hem och blev avbytt av Johannes, Marros kille, så vi drog några parti kort till. Vi börjar bli gamla, mohaha.

Nä, nu ska jag lägga mig i badkaret och läsa den nyiköpta veckorevyn.
Senare blir det till att bädda ner mig o kika på de två nya och sista avsnitten i säsong 4 av criminal minds.
hare göttans vettja!
tjingeling

Kommentarer

TILDA

sv: Jag längtar ihjäl mig till filmen :D :D



Gillar ögat, speglingen+färgerna är toppen!

2009-05-30 @ 11:35:38
URL: http://tildaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: