skräddaren säger nej

hej jag heter sanna och jag är lite överflödig på denna jorden känns det som ibland. men jag stannar kvar, för oftast gillar jag att vara lite överflödig. det löser sig säkert, allt löser sig med lite vaselin och våld.

jag är sugen på att gå på någon go spelning med någon go människa. helst någon man kan sitta och kedjeröka, dricka öl och bara prata om livet med. Någon som är genuin. Jag gillar genuina människor.

guuuud, jag är helt speedad. Jävla redbull. Jag kom ganska nyligen hem ifrån jobbet. Blev bara 7 timmar arbete idag men det är 7 timmar iallafall. Har ringt en hel del mongon ikväll och några sällsynta trevliga typer. Jag gillar dem, synd att de är så sällsynta bara. Tror de är utrotningshotade, precis som galapagos sköldpaddan "Lonesome George" som jag skrev om för ett tag sedan. Jag vet inte varför jag har hängt upp mig på honom, han verkar vara en schysst kille bara. Lonesome george. mmm.

jag ligger i sängen nu med sällskap av shiloh, tack joachim för tipset! det har förgyllt min annars ganska tråkiga vecka.

nä kött fifan alltså. Jag ska väl försöka söva.
over and out, peace.


jag saknar festivaaaaaaaaaaaal. fråga inte varöfr jag ser orange ut på bilden.


Kommentarer

Adams mamma

Hihi tack :) Men ibland känner jag bara att jag tappar gnistan för att fortsätta..



Nej det kan nog inte det :) Ska bli spännande att testa att bo på ett helt nytt ställe också hihi..



Okej, hoppas det gick bra för dig på jobbet!

2009-11-29 @ 10:30:18
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: