"det smakar beskt, är det bensin?"

hallå i stugorna, jag sitter och lyssnar på lite dylan, härligt! fin kille den där dylan.
Har precis vart ute o gått min numera dagliga runda, förbättrar tiden varje dag. Nu ska jag börja äta nyttigare också. hamen! Imorogn ska jag JJ och linda ta med min lillebror till badhuset,, då ska jag passa på att simma lite. Jag och julia ska nämligen skaffa SIMKORT! ta mig fan, vi ska få therese alshammar kropp och simma oss igenom livet. Om tvåår siktar vi på Vm guld! VM GUUULD!

jag ska strax slänga mig i badet med en bok, jag har för övrigt införskaffat mig två nya böcker idag. Jag älskr o läsa, att fantisera sig iväg i någon annan värld. Samma sak när jag är ute och går, det är min semester, med musik i öronen så drömmer jag mig bort till något så mycket finare. Jag älskart.


Äre någon som har tips på bra böcker förresten? vad som helst utan deckare, jag hatar deckare.

näe nu ska jag slänga mig i badet.
tjingeling, pöss

Kommentarer

Hanna

Blonde med carol oates tjock bok men riktigt bra (:

2009-10-11 @ 21:04:38
URL: http://livemylifeforyou.blogg.se/
Amanda

Sv: Tack :) din blogg är också grymt fin!

Jag längtar så jag håller på att bli galen, haha. Kan inte vara hälsomsamt.



Har du inte läst Hungerspelen av Suzanne Collins kan jag rekommendera den (och tvåan som heter Fatta eld). Riktigt bra böcker!

2009-10-22 @ 13:16:51
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: