husaren

hallå där pinglor (tänk er att jag säger dett på breed göteborska) hur är leeeeeeget?

själv sitter ja här och har rätt tråkigt, JJ skulle komma hit när hon ätit,det s hon för två timmar sedan. ho är inte snabb bruden! förövrigt är jag fortfarande lite bakis, inte mysigt.
Jag, vic och linda förfestade med lite vin och idol hemma hos mig igår, sedan tog ci bussen till skövde där det var husaren som gällade. helt okej! kul sällskap, rätt tårkigt på husaren dock. vi var hemma vid halv fyra tiden och då sov linda hos mig. inatt hr jag druckit 9 festisar, helt sjukt va.

ikväll kommer julia, vic och linda hit, det blir tacos och troligtvis lite film.Mysigt!
Nej nu orkar jag sannerligen inte skriva någonting mer, ska nog sminka mig lite så att julia inte svimmar av skräck när hon kommer hit.
tjingeling

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: