between the minds

nej alltså, jag tänker inte skriva vad jag känner just nu. Mer än att ja hahhaha. alltså fy fan vad mitt liv är tragikomisk. patetiskt, ja fy fan. haha helt sjukt. Aldrig i hela jävla livet att jag blir kär igen va. Det där lägger jag på hyllan nu, tack och hej leverpastej. ALDRIG mer. Går inte o lita på folk.

jaja, dagen har spenderats med lindis. Vi fikade på henrys, cheescake och kaffe. gött! cheescaken smakade dock gamalt intorkat bajs typ,med risk för att låta osmaklig. Blev lite kik på stan också, införskaffade mitt ett linne och en kofta. fin fint, även gossip girl s 2! fy fan vad nice va!
Efter stan blev det idol och hollywood fruar, haha, underbart o kikapå det programmet tillsammans med linda, vi gillar nämligen att göra narr av folk. Nä fy fan.

förövrigt så älskar jag min fina spellista "100 songs to save your heart".

jaja, nu ska jag tjöta lite på msn och sedan kika one tree hill o vänner o söva.
tjingeling.
pusselipuss
kösseliköss
eller nått

Kommentarer

Sunny (twilight.blogg.se)

Men.... oooo... förlåt! Jag hade helt placerat allt det där i någon mörk gömd vrå av hjärnan. Vips så var det borta! Förlåt så hemskt mycket! Det är bra att du påminner.



Jag hinner inte klart ikväll men jag ska fixa det imorgon.



Kram Sunny

2009-09-29 @ 21:49:52
URL: http://twilight.blogg.se/
Sunny (twilight.blogg.se)

Designen är nästan klar nu :)! Tänkte bara låta dig kolla igenom och säga om det är något som ska ändras.



Här är den - www.byesunny.blogg.se/buckwheat



Kram Sunny

2009-09-30 @ 22:24:12
URL: http://twilight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: