dick lips

åh, jag fattar inte riktigt grejen med allting. Jag är trött på att känna mig konstig, om ni aldrig har vart i samma sits själva så sluta döm för i helvete. Don't criticize what you can't understand, sa en klok man en gång. Det är inte det att jag tycker synd om mig själv, tvärtom. Men det är ju inte okej det heller. Det är bara jag som kan ändra på allt som är fel i mitt liv, allt som jag är missnöjd med, men jag blir inte mer motiverad av att ni reagerar på ett sätt som får mig att känna mig som världens konstigaste människa. Om någon undrar någonting, varför jag agerar eller reagerar som jag gör, så fråga istället. Jag anstränger mig hellre genom att svara på den frågan än att behöva ödsla all min energi på att oroa mig över att ni ska gå åt andra hållet istället.

jag skiter i det här nu, jag ska fan peka fingret åt allt som är upfuckat och gå vidare. Sen ska jag titta tillbaka och skratta åt den här jävla misären för här går det fan inte att andas.

förövrigt ringde någon på vår dörr nyss, klockan 0130 mitt i natten. När jag fick och kollade i kikhålet såg jag inte en jävel och med tanke på att vår port till trappuppgången är låst efter 10 så bör det vart någon granne som kanske vunnit i kortspel eller nått och tog ett segervarv runtom i trappuppgången och sedan försvunnit snabbare än vinden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: