skrattretande SD

Jag måste bara säga att sverigedemoktaterna och deras "ledare" jimmy whatever han nu heter är skrattretande. verkligen HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAA för ja, okunskap är roligt.
Jag läste en arikel som är skriven strax efter en debatt som denne jimmy whatever har deltagit i. Snubben la fram 21 påståenden och 10 av dessa visade sig vara helt falska och 4-5 extremt eller delvis överdrivna (detta bevisat av experter inom de områdena han uttalat sig om). När tidningen ringer upp Jimmy för att konfrontera honom med dessa uppgifter blir svaret "ja det kanske var fel sagt, jag har faktiskt inte kollat upp om mina argument stämmer" eller något liknande. åter igen, HAHAHAHAHHAHA. Vilken jävla nolla, seriöst. Det värsta är att detta pesseparti kommer komma in i riksdagen och isåfall är jag fan villig att börja gå i slöja 24/7 som protest mot idioternas okunskap och idioti.

Jag är inte rasist eller någonting liknande, däremot är jag emot religioner, dock inte människor som tror på religioner. Eller jag är inte EMOT religioner, jag är emot människor som använder religioner som en ursäkt för att döda. För ja, det är jävligt många krig och mord som har sin grund i någon sorts religion.

nä nu ska jag sluta tänka på en massa sånnahär grejer som gör mig fly förbannad och försöka sova istället.

tjingeling

Kommentarer

Micke

Vilken hög nivå du har på din blogg. Verkligen. Väl underbyggda och faktabaserade argument med Aftonbladet och "experter" som källa, fint.



Nä skämt och sido, det är nästan så man kan säga att det är... hmm skrattretande.

2010-02-28 @ 18:10:27
Sanna

aw pupperå. anonyma kommentarer tar jag extremt seriösa. =) du är välkommen tillbaka när du inte gömmer dig bakom din lilla dator.

2010-02-28 @ 18:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: