det är fult att peka

Efter en hel dag spenderad i sängen så är det nu officiellt att jag är galen.Nej köttfifan säger jag bara.

Nej dagen blev inte som planerad. Tanken var att jag skulle kikat förbi hos joachim i fristad för lite chillidill, men (som tur var visade det sig senare) så vare nått kalas på g, så jag stannade hemma. Somnade om i två timmar, vaknar upp och känner att helvete vad jag mår illa och rusar till toan för att spy och sedan fundera länge på vad som faktiskt hände där, 10 minuter senare är det dags igen och så har dagen rullat på. Nu har jag dock inte spytt på fem timmar och jag har till och med fått i min lite youghurt.

Jag funderar på vad som hade hänt om jag hade satt mig på bussen till fristad, om inte jocke lillasyster fyllt år imorgon och ett kalas skulle anordnads. Det hade kunnat sluta i en katastrof, sverige skulle få ta tillbaka sin insatstyrka i haiti för någon har spytt på 1:ans buss!

okej, kanske inte riktigt, men jag hade troligtvis spytt på bussen och troligtvis fått diverse snea blickar emot mig, eventuellt hade jag startat någon sorts kedja, någon blir äcklad av mina spya och spyr osv, så fortsätter det så, en ond cirkel.
Detta är dock bara spekulationer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: