time will let you go, all alone i break.

Ibland blir jag trött, åh så trött på att behöva vara rationell och behärskad när allt jag vill är att skrika rakt ut. Jag är så förbannat konflikträdd bara. Men nu är det dags att ge fingret o gå vidare. Tur att raised fist finns säger jag bara, passar väldigt fint in i min sinnesstämning för tillfället.

Jag är ganska konfunderad dock, vissa människotyper förstår jag mig inte riktigt på.


jaja! idag har jag och min kära jobbarkompis jenny vart på rhodos och käkat lite innan vi skulle gå på bio. Efter maten gick vi o kikade på snabba cash och jag konstaterade att den är väldigt överskattad! Inte alls så bra som jag hade förväntat mig, men så är det väl med hypade filmer.

Nej nu är det dags för mig att sova, hade ju tänkt kika på ett cold case avsnitt men det får bli imorgon för klockan har runnit iväg!

tjingeling!

Kommentarer

Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

var med i min minitävling och vinn en länk i min blogg hur lätt som helst. :)



direktlänk hittar du här: http://idabarck.blogg.se/2010/january/mini-tavling.html



ta hand om dig!♥

2010-01-20 @ 07:31:00
URL: http://idabarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: