horoskop

jag har en förkärlek till att bada och läsa tidningar alternativt böcker. Idag tog jag med mig nyaste veco revyn in på toan och kikade på första sidan, med stooooora bokstäver stog det "SÅ HÄR BLIR DITT 2010!!!!!!!!!" sånt irriterar mig så in i helvete. Anitngen äre nått jävla horoskop eller så har de anlitat någon som uppfunnit en tidsmaskin som har åkt fram ett år i tiden och förhört mig om precis vad som hänt under hela mitt år (notera att gubben måste ha gjot detta med 300 000 pers till också eftersom typ så mång läser tidningen). Nä ett horoskop måste det nog vara tänkte jag och ilskan tog genast fart. Seriöst? att man tror på sånt är för mig otroligt. Det står typ alltid "ditt sexliv kommer vra fantastiskt i juni medans december kommer innehålla få mysiga stunder" typ. Jaha så ALLA som är junfruar har det så då. Nästa gång jag ser någon jungfru så ska jag bara "jaha, vafan är du jungfru? men då har du också fått knulla mycket denna månaden fan vad gött och har du köpt en trisslott, enligt vecko revyns horoskop så ska vi ju ha jävligt stor chans att vinna på triss nu i augusti"

löjlig jävla skit, ändå händer det att jag kikar förbi nått horoskop och ser att jag bara har 1 stjärna på tur denna månaden och får panik!
men jag gillar dubbelmoral!
nu ska jag sova!
sov sött

Kommentarer

Hannah

Vart hittar du musik med Robert Pattinson? (Du skrev nån gång att du lyssnade på honom)

2010-01-13 @ 15:25:56
URL: http://hannahmeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: