No more words I gave up the fight

Jag funderar på att lägga upp en annons någon stans "sökes, någon som kan hjälpa mig att tuffa till mig lite" eller någonting liknande. Jag är så mesig, så vek. Och jag är arg hela tiden, men jag är ganska så kass på att visa det så någon gång snart så kommer det välla över. Jag ser inte varför folk ser det som om det är ok att bara... ja jag vet inte vilket ord jag ska välja faktiskt. Men någonting är det, någonting som gör ont. Dessutom har värdens jobbigaste känsla tagit över idag, saknad. Jag saknar så jävla många människor, det bryter fan ner mig. Men jag får la försöka resa på min röv igen och traska vidare, vart vet jag inte, men det löser la sig på vägen.

Vad har hänt idag då? jo, jag och emmy vaknade runt 10 tiden, städade vårt rum lite och sedan gav vi oss ut i storstaden för lite shopping, eftersom varken jag eller emmy är riktiga shoppingmänniskor så gav vi upp efter typ 4 äfferer. Med mig hem fick jag iallafall en väska, en klänning och en ny bh (ja jag har fått dille på att köpa bhar). Sen skiljdes vi åt, emmy åkte till lysekil och jag åkte hem till lidköping där det vankades thaimat med linda och JJ. Mätta och belåtna begav vi oss sen till johannes där marro och vic var, där satt och och berättade gamla anekdoter och skrattade gott.

runt halv tre fick jag någon plötslig ide att jag skulle gå till taxi, vilket slutade med att jag jobbade i 1,5 timma! härligt. Nu ska jag söva minsann!
tjingeling

frågan är lugg eller inte lugg? emmy röstar för lugg! jag vill ha drastisk förändring, pierca medusa, klippa lugg och färga håret borde väl vara en bra start. vad tycker niiiiiiiii?



Kommentarer

Nora

Jag tycker du ska göra de :)

Hur är allt nu ?:)

Kram

2010-01-31 @ 20:47:24
URL: http://norajohnsson.blogg.se/
Nora

Jobbigt läge du! Hur kommer detta sig ? :S Nja är nere i en depression nu så försöker ta mig uppåt. Svårt som fan.

2010-02-01 @ 08:50:16
URL: http://norajohnsson.blogg.se/
Art by Lisa Lans

sv: tack för kommentaren! Vet att jag inte ska klaga så mycket. Men ja, man blir ofta rätt less på saker man suttit och stirrat på i flera timmar. Fast sen brukar jag vara nöjd. för det mesta (:



Kram

2010-02-01 @ 17:51:42
URL: http://lans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: