pickadoll vs napoleon

wuhu! Igår var jag och emmy i götet och velade lite granna. Galen men skoj kväll! galet är oftast roligast så! wuuu, vad gjorde vi då? jo som förfest så satt vi på vårt vandrarhem, i vårt rum (skrubb) utan fönster och kikade på lets dans och drack folle! Folköl är sannerligen underskattat! Sen drog vi vidare till sticky fingers där det vankades spelning med pickadoll och napoleon. Soulkväll så det hette duga! Jag och emmy kom in ett flyt och dansade som galna! Nej! sköj kväll med bra band, goa fölk och öl! Underbart.

här kommer lite bilder, notera att jag var lite småfull när jag ställde in inställningarna! (BILDERNA ÄR KLICKBARA!)







en söt emmy får avsluta bildbomben! nu ska jag kila upp på taxi en stund! tjing

Kommentarer

Mervi

Vilket drag det är i dina foton Sanna!

Mervi

2010-01-31 @ 19:18:15
URL: http://merviksmeder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: