jobba, jobba, jooooooobba!

mmm you touch my tralalala...
eller hur den jobbigt dåliga låten nu gick.
jaja, jag sitter på jobbet och.. ja jobbar.

förövrigt har dagen varit helmysig. Eller ja, helt okej.
Skulle egentligen vart med Anton idag och sedan ev åkt till josefine men planerna blev ändrade.
Jag och richard gick fram och tog en fika i solen på Larssons.
Efter det så kikade vi in på HM där jag hittadde två klänningar jag införskaffade mig. richard betalade mohaha
nä jag lånade lite tills jag kom hem bara.
Sedan satte vi oss på min balkong, spelade lite svartepetter, käka glass, lyssna på musik och irriterade oss på grannkärringa.
Vid 6 tiden begav jag mig till victoria, grillkväll vankades, mötte sarah, robin, mikka, marro och pjär utanför, värden var dock inte hemma utan var på golfbanan. haha hon är rätt slut i hövvet den bruden ibland. Det kom allt fler och fler fölk, men ingen vic. Tillslut blev jag så hungrig att jag började gnaga på en en råkorv, mikka gjhorde mig sällskap. Jag peppa igång lite lekar, viskleken, michaelas ord "gladiatorsandal" blev till "kladdiga torsten flinck" hahah
Vid kvart över 7 kom victoria hem, 1,15 minuter senare. mohaha, jag kan käka en körv sedan var det dag att dra mig tilll jobbet. Och nu sitter jag här, så nu har ni min dag utredd.

Så, superni ikväll eller?
öh nu ska jag sätta mig o svara i tele igen, funderar på o beställa en pizza, ska ju trotsall jobba till 04 inatt och har bara ätit tåv körvar idag.

aja, cheers!


Kommentarer

Miiqa

Åh, vad mysigt med grillkväll! :D

2009-04-30 @ 22:34:24
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: