mannen han är jätte nöjd

varför uppdaterar jag alltid så sent? Jag r nog ganska förutsägbar.
Jag har inte gjort mycket idag.
Ringt runt till en massa otrevliga idioter.
skriver en kort artikel för NLT.
vart hos martin och druckit en köpp java.
Badat i en timma, jag blev lite skrynklig, men det är ok.
Pratat med daniel
lyssnat på lite dylan.
pillat mig i näsan.
ja sådär.
ungefär.

finderat har jag också gjort.  Det är jobbigt ibland, min hjärna vandrar gärna iväg, en bra bit iväg. Ibland är det sjukt skönt, ibland bara jätte jobbigt. Jobbigt är det när tankarna är realistiska, bäst är det när de är så långt bort ifrån verkligheten som möjligt. Kanske man borde nöja sig med det liv man har. Men jag lever ändå för mina drömmar, jag är inte den som nöjer mig direkt. Hur ni ser på det bryr jag mig inte om, det är så jag vill ha det. Jag vill ha någonting att sträva efter. Fast om jag når det där stället jag vill, då blir jag faktiskt nöjd. så nöjd, mannen han är jätte nöjd nöjd... jaja.
påtal om nöjd så får ni nöja er mer detta lilla inlägg, för jag orkar inte skriva mer. jag ska DTG nu mohaha. det vet inte ni vad det är.


Kommentarer

Nathalie

svar tack så mkt :) allt bra?

2009-02-17 @ 08:10:52
URL: http://nathalieelina.blogg.se/
Nathalie

svar det är bra här med :) vad har du för dig?

2009-02-17 @ 23:05:31
URL: http://nathalieelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: