grattis farmor

oj idag har det varit en trevlig dag må jag säga.
mysig sådär.
Farmor fyllde år! 61 och jag älskar henne fortfarande "om man borrar 1000 meter när i mnarken och sedan upp till himlen och tillbaka" såååå mycket. haha jag brukade säga så när jag var liten. Farmor sa alltid att hon älskade mig mer. Det är nog inte möjligt. Synd bara att jag inte kan säga det till henne. Det går bara inte.
Pappa var här, vi småfirade lite, åt bakelse och jag och pappa spelade yatzy och kort. Senare begav jag mig hem till mor min, syster, bror, sopihe och erik var där också. vi kikade på film - sällskapsresan snowroller. Usch vad svenskar har dålig humor, men jag skarattade! haha
jag har tandvärk.
jaja, jag är lite glad i hjärtat, någon sa att den tyckte om mig, en annan sa
"jag litar på dig redan nu du är en sån som man behåller i sitt liv för alltid"
väldigt snällt sagt må jag söäga, värmer i hjärtat.

Och nu ska jag sätta mig o läsa midnight sun (twilight ur edwards perspektiv).
sen blir det cm, vänenr och slövtime! natti små barn.

Ser ni vem det är på bilden?:D


Kommentarer

Simone

haha va fan? Varför får jag kram just på onsdag för? Du är helt tokig :)

2009-03-09 @ 17:15:28
URL: http://greny.blogg.se/
Simone

Jasså, där ser man! Okej det kan jag ju faktiskt klämma in i mitt knökfulla schema. Jag säger ej nej till en kram sanna-sannis!

2009-03-09 @ 17:16:55
URL: http://greny.blogg.se/
Simone

Ja mycket! Vad ska vi göra då tro? Vill du hjälpa oss med samhällskunskap? ;)

2009-03-09 @ 17:18:12
URL: http://greny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: