profilen with sanna

tänkte svara på frågor som vi använder till profilen på NLT:

Skola och klass:
im to cool for school.
Ålder:
18 baby!
Vad gör du helst när du är ledig?
Jag hänger la med polare, lyssnar på riktigt bra musik, fotar och läser böcker i princip.

Vad gör dig glad?
– musik och katter

Hur tror du att dina kompisar skulle beskriva dig?
– en konstig brud med en förvriden verklighetsuppfattning som är alldeles för öppen om saker som ingen egentligen vill veta någonting om.

Vilken är den sämsta raggningsreplik du fått?
– fuck jag har nog aldrig fått höra någon direkt raggningsreplik, KAN NÅGON RAGGA PÅ MIG?

Om du var en seriefigur, vilken skulle du vara då?
– Peter griffin, finns det någon med bättre värderingar? eh nej

Om du fick välja en person du skulle träffa, vem skulle det vara då?
– John lennon, men det är nog lite omöjligt. annars skulle jg nog vilja träffa robert pattinson, mohaha.

Vad är du rädd för?
– kattbajs. Nej men mörker, för att bli övergiven. ja mycket saker.

Var är ditt paradis?
– under mitt täckte. Okej det lät kinky men vafan.

Vilken är din favoritfilm?
– speak tror jag nog.

Om du fick välja vilken dag som helst som skulle vara imorgon, vilken skulle du välja då?
– imorgon

Om du hade en övermänsklig kraft, vilken skulle det vara?
– kunna fisa onaturligt högt... och att kunna transformera mig till vem som helst det vore sjukt coolt!

Vad är bäst just nu?
– kaniner

Om jag fick bestämma skulle…
…det finns en jätte stor drake mitt på torget som gav alla lördagsgodis varje söndag.

Kommentarer

Julia Jonsson

hahahahahaaha! bäst

2009-10-21 @ 22:35:55
URL: http://alwaysunknown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: