punk rock song

heey dudes. jag lägger upp min helg i punktform eftersom när jag har uppdaterat så har det ej fungerat, konstig nog.

I fredags så:
  1. var jag i vänersborg och hälsade på pappa i sin nya lägenhet.
  2. Åkte till junkyard markstore och köpte en thrasher hood.
  3. Åkte hem till Johan och umgicks med fölk. vi såg på austin powers och kollade youtube klipp osv.
  4. åkte hem och var förbryllad.
I lördags så:
  1. vaknade jag, kollade på vänner och gjorde mig iordning
  2. skulle åkt till josefine men hon blev sjuk så det blev ändring.
  3. satt hemma och hade tråkigt
  4. åkte till michaela och senare till bea, där såg vi på film och spelade buzz. skoj!
I dag så:
  1. vaknade jag och åkte till linda
  2. vi såg på film tv4 humorprogram och sen en annan film.
  3. kollade på utlandresor eller sarah gjorde det, hittade en perfekt ställe vi ska åka till i turkiet nästa år. SÅ KUL! woho.
  4. Käkade hos Linda, kycklingfilé med strips, tack ellinor! =)
Och nu sitter jag här och ska skirva ett personligbrev och sedan ska jag printa ut dem + mitt cv och börja söka lite jobb. måste spara ihop 12 000 tills nästa år. Ska ju ppå festivaler och åka utomlands! MÅSTE FÅ JOBB!
Och btw jag ska sluta röka, har bara rökat 3 cigg hittlils idag blir väl MAX en till.

Nu ska jag lyssna på lite musik och kika runt i lite olika bloggar.
puss på er.

hahah                                             hööörn

Kommentarer

saharas

ovanligt att man såg på austin powers å kollade på youtube hos bonnen... xD hahaha!

2008-09-15 @ 00:15:23
URL: http://sahaaras.blogg.se/
Ilvingen

Hej sanna sol. Hur är det med dig. allt bra... Vilken mysig bild du har lagt upp. Påpälsad i höstkylan... du är bjuden på fest!!!



Kramar i massor.

2008-09-15 @ 19:58:50
URL: http://w2.blogg.se/
Ilvingen

Det är min födelsedagsfest jag menar. jag ska också parta till det då. ja det vore kul att komma :) Kramar...

2008-09-15 @ 22:01:07
URL: http://w2.blogg.se/
Linda

hahahah du, vi kommer äga i den rutchkanan! moahhaha xD vi kommer typ putta undan alla barnen eller gå före dom så vi får åka mer xD hahaha

2008-09-15 @ 22:04:00
URL: http://flickanlinda.blogg.se/
Anonym

å vad skoj med resan :) Klart vi ses innan jag åker isf. På måndag ska jag till tandläkaren så blir nog på tisdag. Jag vet inte hur länge vi är borta men det blir minst fyra dagar kan jag säga. För resan hem och dit tar fyra dagar. Sen måste man ju se och njuta där uppe. Älskar dig min vän

2008-09-16 @ 14:34:13
URL: http://wiilow.blogg.se/
Josefine

fin bild sötis

2008-09-16 @ 14:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: