fuck it i guess i lost

Idag har jag slutit en deal med mig själv, den är dock hemlig. pilutta er! mohahah


julia ligger och tar upp hela min säng, varmt äre också! Men jag ska inte vara sån nu, och klaga.
Fast klaga är underskattat, tycker man borde klaga oftare.
fast det är bara ok för mig, för när alla andra klagar blir det bara jobbigt o tjötigt. Dubbelmoral? jag? va? näää


annars är det pepparkaks bak med JJ och lindis som stått på schemat, jag och JJ gillar pepparkakor och ville baka, linda hatar pepparkakor och ville inte baka. Det slutade med att det blev linda som fick baka ändå. Fina grejer. bilder bjuder jag på när jag orkar leta upp usb sladden. Fick några gfina bilder på julia med mjöl i fejjan.

näe nu ska jag nog försöka söva.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: