i'm a disaster

uh, jag ligger i sängen och lyssnar på robert pattinson, även om snubben är hufvudsakligen skådespelare, och en duktig sådan, så går det inte jämnföra hur underbar han är som musiker. Det här heeelt absurt, hans röst är något av det bästa jag hört. Nä fina grejer.

Jag kom hem ifrån jobbet för cirkus 45 minuter sedan, blev inringd fyra timmar tidigare plus att jag fick jobba över lite granna, dessutom är juldagen ärets största taxihelg så snacka om att det vart stressigt. Har nog dragit på mig magsår efter denna dagen för fy i helvete vad ont jag har. det har ballat ur totalt idag, vår ringklocka började mystiskt ringa kontstant, tillslut fick jenny dra sönder ringklockan så den skulle sluta ringa, efter några minuter börjar det ringa igen, helt otroligt med tanke på att ringklockan är paj. om vi blev rädda? oja! sen uttäckte vi mystiska fotsteg som gick ifrån skortstenen till dörren, helt random sådär bara. Tror vi har ett taxispöke i växeln, nån som åkt färdtjänst som kolavippat och numera hatar oss för vi vart försenade på resor eller sådär.

just nu ligger jag och kikar på nått tvprogram med fucking crazy americanare som har pyntat sina hus med julbelysning. Vartenda millimeter av husen är täckta med ljus, plus trädgården. 70 000 doller har de lagt ner på skiten. Helt sjukt!

nä nu ska jag kika på glee, tjingeling!
pöss

uh, måste bara länka en muse video till låten new born, fy fan vad kär jag är, helt sjukt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: