"It's like a huge hole has been punched through my chest"

ve och fy. Jag kom alldeles nyss hem ifrån jobbet, helt uppspeedad på redbull och kaffe. När jag skulle gå hem ifrån jobbet upptcäkte jag halvvägs till dörren att jag glömt ta av mig headsetet, snyggt sanna! När jag kommer hem tänkte jag ställa in nässprayen i kylskåpet (nej vi har INTE nässprayen där, har aldrig haft och kommer aldrig att ha), ännu snyggare. Så nu lyssnar jag på lykke lis possibility, som är med på new moon soundtracket, och fösöker lugna ner mig. Inväntar ett alldeles nytt criminal minds och glee avsnitt.

näni! jag ska nog allt återgå till att lugna ner mig lite granna, chillidilla.
punkt.

mysig bild!( och ja, jag önskar jag vore taylor på denna bilden)


Kommentarer

Adams mamma

haha nej man ska väl inte det! Gjorde ett nytt försök igår och de pepparkakorna blev iaf bättre, samt lussebullar :) Så nu har jag julbakat massor!

2009-12-13 @ 20:30:59
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: