i've never been the one to shout, because i listen.

skeppohoj!
Jag har tråkigt, extremt tråkig för att vara helt ärlig. Jag behöver någon som underhåller mig 24/7, en hustomte kanske skulle vara passande till den uppgiften. Där kan han ligga under sängen när jag är trött på honom och så tar jag fram honom när jag har tråkigt så får han jonglera lite eller berätta roliga historier. Ev spela lite kort med mig också då och då. Fast iofs gillar jag inte tomtar, inte julen överhuvud taget.

Igår tog jag mig ut till ingemansland, Fristad, för att umgås med joachim lite granna. Det blev lite vin och mycket tjöt. Trevligt! Idag åkte jag hemåt runt 4 tiden och upptäckte någonting fruktansvärt. Mina nya hörlurar fuckar sig redan. INTE OK. verkligen inte ok alltså. Resten av kvällen har jag spenderat hemma, packat, badat, rökat, lyssnat på musik och gjort andra misslyckade försök till att få tiden att fördrivas lite.

Imorgon beger jag mig alltså till stockholm och ylva. Men jag ska släpa med mig datorn så när lär ju inte sakna mig alltför mycket.

uh saknad.

jaja, nu ska jag återgå till att göra ingenting i princip.
tjingeling, puss

Kommentarer

Adams mamma

haha det är inte lätt :p

Allt bra annars?

2009-12-17 @ 16:48:22
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
Adams mamma

Usch sånt är jätte jobbigt..

2009-12-18 @ 09:49:28
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: