"...och då hade han kissat i glöggen. Den gick ju knappt att dricka efteråt."

jag vill lite blygsamt säga att jag är nog ta mig fan ett geni. Mina spellistor är helt otroliga! herreeee-gud, vad grym musiksmak jag har. Nytillskott är några muse-låtar och kings of leons closer bla. tack återigen jocke!
Gud vad jag älskar musik. jag älskar hur man kan känna att hela ens värld är påväg att rasa samma, så sätter man på en låt och man känner hur välbehaget fyller en och livet känns genast lite bättre. Jag och ylva gjorde en rolig grej, jag var på skitdåligt humör. Jag ville bara skrika, så vi drog på nått hardcore band på högsta volym och bara satte oss och skrek med i låten. gött kött på den säger jag bara.

jag är dessutom väldigt besviken, här införskaffade jag mig roller coaster tyoon 3 och det är INTE ALLS LIKADAAAAAANT som de tidigare. det är ett helt annat spel som är pisstråkigt. fuck it säger jag bara. Har dessutom köpt julklapp till min lillebror, eftersom han inte är läskunnig ännu och absolut inte intreserad av mitt liv så kan jag skriva vad jag köpt till honom, det blev nått pokemon platinum grej, 60 kort med fula figurer på för nästan 200 spänn. Men det var det han önskade sig så det fick det bli också, hoppas han blir nöjd lillskiten.

sen köpte jag en klänning jag ska ha på taxis julbord på fredag också och ett par lila tights, som jag faktiskt redan hade köpt i uddevalla men glömde på bussen hem. 119 pix rakt åt skogen.

nej nu är mitt glee avsnitt klart, missade ju det idag! bu!
tjingtjong

Kommentarer

Matilda

Jag tycker du ska avra riktigt nöjd med det du ahr åstakommit! Inte många som får publicera en av sina egana bilder i ett skivomslag! :D Det är skit coolt! :D Men finns de typ ingen slags fotoklubb eller en fotokurs du kan gå på då? Tänkte att du gillar ju det. Borde finnas något sånt. :) Sen såg jag att du gillar musik, kanske börja med någon danns eller något? :)

2009-12-04 @ 12:41:23
URL: http://matildasenkla.blogg.se/
Nora

Jag får fixa detta då :D Blir så sugen på att ta riktiga bilder för en gång skull. Orkar inte med min digitalkamera längre. Inget kul nu längre. Men då gäller det att snabba på fort då :D

2009-12-04 @ 19:48:06
URL: http://norajohnsson.blogg.se/
Adams mamma

hehe man får bjuda lite på sigsjälv och skratta åt det om man ramlar istället, då blir det inte lika pinsamt :)

2009-12-05 @ 13:11:28
URL: http://mammatilladam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: