gubie

oooooooooooojojoj! Har suttit vid datorn i två timmar nu, om inte mer, men har ännu inte hunnit uppdatera någonting. Jag hade 64 inlägg att läsa via bloggkoll.se, det blir alltid så om jag inte hunnit kolla tidigare på dagen. Men det är bara kul. Har även suttit och kikat på time out, åh så dålig humor men jag älskar det. Jag har även dragit hem "hela" midnight sun (twilight ur edwards perspektiv) den är dock inte färdig består bara av 267 sidor som läckte ut, vilket var anledningen till att Meyer slutade skriva på boken, tråkigt som attans, men jag kunde inte hålla mig. Det är ju inte ens säkert att den någonsin kommer att bli kvar, jag klarar inte av att vänta! Och jag har precis fått hem det alldeles nya Criminal Minds avsnittet som jag ska gosa ner mig i sängen och kika på sen. nöööööööörd.

Idag har varit en trevlig dag. Vaknade "tidigt" gick och mötte Malin på stan strax innan ett tiden, var ett bra tag sedan vi sågs, den 30 juli för att vara exakt. Hm tråkigt. Men det var trevlig att prata lite idag, vi käka lite på elake måns jag var dock proppmätt efter mina fyra rostade mackor jag precis ätit innan så åt bara pyttelite. Sedan kikade vi runt på Kicks och JC lite. Och någon tråkig väskbutik, efter det begav vi oss till de la gardie, köpte oss varsin kaffe på café klara. sedan gick jag in till mediaungarna och malin började sin lektio, hängde lite med Thom, påpekade att kaffet smakade lite salt, thom förstörde min dag med kommentaren "Det kanske är rune som gjrode kaffet" mmmm vad gott. eh. Jag satt med ungarna på deras lektion och sedan begav jag och linda oss till larssons för en trevlig 2 timmars fika med mycket allvarligt snacka men även en hel del skratt också. Trevligt som attans, där smakade inte kaffet salt iallafall.

VI kikade runt på stan lite, gick sedan till hjertbergs för att införskaffa hårfärgningsmedel till mig, röööbrunt vetti. Linda färga håret på mig o det blev faktiskt rätt fint. Tycker jag och vad ni tycker kan ni ju trycka upp någonstans, om det inte är snällt då kan ni överrösa mig med kommentarer! höhö.

nä nu ska jag kika Justice, sedan lägga mig och gossa med criminal minds. jajjamänsan.

Kommentarer

Robert Pattinson Crew

jag väntar med midnight sun tills den kmr ut :)

2009-02-27 @ 00:37:39
URL: http://robertpattinson.blogg.se/
Sandra

..twilight ffs <3

2009-02-27 @ 19:19:08
URL: http://sagathetwilight.blogg.se/
thom

jag vet ju faktiskt inte vad rune håller på med där inne!

2009-02-27 @ 20:35:07
URL: http://generationex.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: