röfv

Jag funderar på om jag ska skriva någonting bara föratt det känns som jag måste eller om jag ska skita i det helt och hållet för att jag itne känner någon motivation. men åandra sidan, vad i helvete känner jag motivation till här i livet?

jaja det för bli några ord. idag har jag pillat mig i stjärten i 10 timmar varvat lite med näsan emellanåt, byggt en bro till ett magiskland där jag bestämmer allt och där man aldrig är ledsen, hängt lite med en vampyr osm liknar edward ifrån twilight och ja sådär. Nä det var inte riktigt sant, ni anade det va? nä såklart inte. öh. Nä det enda som stämmer är väl att jag pillat mig lite i näsan  sådär. kanske jag vet inte?

Nä jag har vart i skövde, köpt ett par fjolliga kilklack skor, nån ful tröja, lite trosor, en äcklig parfym och en as äkclig kaffe. åhåhåhå så gåre när man inte vill. nä men de var la rätt sött. dock är jag mest pepp på mina vans och hörlurarna som bör anlända i brevlåda snart.

nu orkar jag tamigfan inte skriva ett ord till.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: