gray gubler

öh hallå.
jag känner mig lite apatisk
eller nej egentligen inte, det känns som jag spricker av alla känslor snart.
aow. konstigt. bitter,? jag? nej? haaaaa-h!
nä fy fan, idag ahr jag inte gjort ett piss kan jag rätt meddela, vaknade, läste några kapitel i breakign dawn, badaa, kika criminal minds, som btw är ceepppeee i min dvd, jävla skitliv eller! sen drog jag hem till morsan en stund, kikade på dr phil och top model med henne, härlig blanding va. haha!

NU sitter jag och lyssnar på lars, som vanligt. har en liten småjobbig diskution på msn men som jag tror kan leda till någonting bra. jag vet inte. kanske! pilalr mig i nosen lite, sådär diskret bara så ingen märker det.
vi är alla våldtagna.

jaja! jag ska inte tjöta mer idag. dampdampdampdmpdpdmpdmsp life is a bitch and then you die, lalalal!


SNYGG ELLER VAAAD?

Kommentarer

Ilvingen

Jag saknar dig med gumman... Kramar i massor...!!!

2009-01-15 @ 11:52:07
URL: http://w2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: