fuck forever

Kommer kanske inte bli vi två
Plötsligt har jag insett att det är så
Kommer kanske inte bli vi två
Allting är förgäves om det är så



Jaaaaaaaaaaaaaa, livet är inte lätt när det är svårt nänä! så kan det vara.
Förövrigt så har jag haft en ubermysig dag med JJ och Lindis. Toppen mysig faktiskt.
Fick ett välvöhvligt snack med JJ innan vi drog mot stan, mötte upp linda, kika runt i affärer för att sedan sätta oss och ta en klassisk köpp java (kaffe) på 3B (ja vi var lite otrogna mot larssons, men vi var lata och orkade inte gå längre).
Efter nån timme på fiket så drog vi hem till mig, väl där bestämde vi oss för att ta med en picknick korg till fyren och sätta oss. Kakor, muffins, festis och folköl till mig var nedpackat. När vi väl kom dit drog vi på lite go musik, jag drog i mig en 3,5 och som jag har längtat va! Efter en stund såg vi att solen började gå ned, och sjukt vacker var det må jag säga!
Lite senare så drog JJ hem, jobb imorgon vetti. Jag och Linda satt dock kvar ett tag till, vi pratade ut om saker som behövdes pratas ut om, härlig. Nu är vi på samma spår igen.
"åhnej det ligger glas här och det är inte vi som har förstört någoning"
"vi har tappat stinget"


Lite internskämt där va.
Vid tolv tiden, när solen väl gott ned för gott denna kvällen så började vi packa ihop grejerna och gick hem till mig och åt nudlar. Nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på nordpolen, deppmusik men texterna nailar alltid mina känslor så snyggt.

Förövrigt har jag vart på ett litet konstigt hurmör det senaste, så om jag är otrevlig så får ni slå mig tills jag blör.
NÄÄÄÄJ! nu ska jag lägga mig o kika på gossip girl vetti.
hare chillans. cheers duuuudes!

Bjussar på bilder ifrån idag också! i know yiou like  it.  



Linda skulle fota mig, jag är bäst på att vara seriös på bilder! (y)

 


cheeeeers



Kommentarer

Iruba

ofta det finns folk som inte vet vad java är.

2009-07-15 @ 12:36:10
URL: http://iruba.blogg.se/
Jennie

härliga bilder :)

2009-07-17 @ 17:53:53
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: