Ratataaaaaa

nu minsann.
Nu får ni njuta av detta blogginlägg för om mina vänner inte är generösa och låter mig låna deras datorer så kommer jag inte kunna blogga på en vecka cirkus. Eller jo jag jobbar ju imorgon så ska bjuda på nått inlägg då också. Det är nämligen så att min dator och jag är lite osams, så jag lämnar bort honom ett tag. Göbben i dataäffärn får skruva dit skurven som är lös vetti. Nä såhär kan vi inte ha't vetti.

Förövrigt så har dagen vart mysig. Jag vaknade ganska tidigt för att gå till dator-affärn, berättade vad felet va, greja o dona lite och sedan åkte jag till josefine i mariestad. Vi drog i oss en keeeeebab på valentio. Gött. Jag har blivit besatt av kebabtallrik, seriöst, finns det kebabrehab? Får kanske satsa på fat-camp istället.
Sedan drog vi oss vidare o fotade lite. Jag körde, gick fint vetti. Körde med handbromsen i hela vägen hem sen, sjukt duktigt va? mohaha
Josefine fotade mig med min kära kamera inför min nya design som hon håller på med. Puppe så söt hon är va? NI hittar hennes blogg i mina länkar som förtillfället är vita av någon anledning.
Vid  6 tiden drog jag hem, badade, sedan kom pappa, vi spelade kort och chilla. nu ska jag dra över allt jag ska spara på datorn till en mapp på skrivbordet. MIn dator ska nämligen gå tillbaka till grundinstllningarna. ALLA program kommer att raderas. buhu.

nä jag bjussar på en bild på mig som josefine har tagit.

 


okej det blev tre bilder!

Kommentarer

Josefine tycker att sanna är fin!

Vad fin du är Sanna!

2009-05-23 @ 01:17:02
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: