I guess we need a song to take us through the day

om man tänker efter så är jag kanske lite dramatisk, kanske lite ör högljudd och känslig.
Kanske lite mesig också och visst så får mitt huvud min kropp att se väldigt stor ut?
Därför föredrar jag att inte tänka efter. Jag bara tänker.
tänker för mycket, tänker för mycket på det där jag inte får tänka på men som jag tänker på hela tiden ändå. Men varför får jag inte tänka på det? Jag måste nog tänka på det, det är nog då det kommer sluta göra sådär ont. Jag kanske slutar känna mig sådär ensam då.

fuck jag har magknip, riktig äcklig magknip. Sån magknip att nikotionet inte ens kan göra livet lite lättare. jobbigt aaaah!
Jag är trött, men ändå inte. Får ångest, vill gå ut och gå men orkar inte, det är kallt också. Snöigt o jävligt.
Igår var jag med emmy, hon mötte upp mig i el trollohättan. Vi tog en köppis java och sedan drog hem till tösa i uddevalla. äl där kikade vi på film, my sisters keeper och fes.

Nu ska jag lägga mig o kika på nått avsnitt av christine! yes"
tjingelingo

jag har klippt mig btw, lindis gjorde detta på mig


Kommentarer

Adams mamma

Tack :) 16 månader är han hihi..

2009-11-04 @ 21:20:31
URL: http://mammatilladam.blogg.se/
[SOFIA - FOTO & DESIGN]

Sv: Hehe, tack själv! :D

Ja, visst är det så! Mycket bättre och lättare att arbeta med raw i photoshop också :) Bästa vännen heter Camera Raw ;D Haha

2009-11-05 @ 01:06:24
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: