I'm a filthy youth

jag har blivit kär, pånytt född, fått en uppenbarelse, kalla det vafan du vill men jag ÄLSKAR numera the filthy youth. jajjemän, för en minisekund så kändes allt trasiga inom mig helt när jag hörde dem, helt knäppt. Det är det jag älskar med musik, hur humöret kan svänga bara man hör en låt som man gillar. Desamma gäller hatar, jag hatar dne där jävla "IS IT TUREEEEEEEE IS IT OVER" varje gång jag hör den tänker jag bara "ja din jävla subba om du inte shut your freakin gob RIGHT NOW så ska jag se till att göra det år dig" ungefär.

åter till the filthy youth, tack för den gossip girl. Japp snubben är bara inte snygg som in i helvete och med i gossip girl han är även sångare i ett brittiskband (vilket är kanske ganska självklart eftersom han är britt men ändå) som låter osm en blandning mellan babyshambles och sex pistols, kan det bli bättre va? eh nä.

så här bjussar jag er på en låt och hoppas men tvekar på att den kommer ge er samma känsla som för mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: