i just.. miss you.

have you come here to play jesus?

jao, jag sitter i min säng och funderar. Funderar på vem jag är, vad jag ska göra. varför jag är så konstig. Varför jag känner så mycket, jag hatar att jag är en känslor människa, även fast det är underbart ibland, för det innebär också att jag kan bli så otroligt glad för sådana småsaker. Men det är fruktansvärt jobbigt med alla de där ledsama känslorna. skit jobbigt faktiskt, jag går nog söder lite. Idag har jag haft riktiga humörsvängningar, ena stunden har allt känt lite lättare, det har gått bra att andas. Andra stunden så har det känts jobbigare än någonsin. Sedan kommer likgiltigheten, den är värst på något sätt, tomheten.

ibland känner jag mig bara så ensam, det är min återkommande mardröm jag har nu för tiden, jag sitter ensam i min säng, glömmer mig under täcket för någonting som aldrig kommer och tillslut sitter jag där och HOPPAS på att det jag gömmer mig för ska komma, för jag känner mig så ensam, som att jag inte end duger till vem eller vad det än är jag gömmer mig för.

jag babblar, i know.
förövrigt så har jag inte gjort så mycket idag, vart hos mamma en stund, ätit thaimat med henne och erik. Vart ute och gått, tagit ett dumt beslut. Ja det är väl i princip det.

Nu ska jag kika påcold case tror jag.
godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: